abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Spelning på Café Engel

Kategori: Allmänt

I onsdags var vi ett gäng som uppträdde på ett mysigt café inne i Ludvika. Café Engel. Det gick bra för mig, jag som gick och var mest nervös av alla för att glömma texter, men jag satte allt!
Det var rätt mycket folk på plats som lyssnade, och vi som spelade fick gratis fika. Och personalen som jobbade där var jätteglada att vi kom dit och spelade, och var riktigt nöjda.

Jag spelade gitarr på Somewhere over the rainbow tillsammans med Johanna på ukulele och sång, och Linnéa på sång. Sjöng Bad Day av Daniel Powter, med Johanna på pianokomp, och även Lost av Coldplay där jag och Johanna sjöng, jag la en stämma. Sen körde jag Jag är en vampyr av Markus Krunegård.















Kommentarer


Kommentera inlägget här: