abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Playing with the night!

Kategori: Allmänt

Vilken kväll det var igår, lördags den 18 februari 2012!
En jättebra konsert på Cozmoz med delar av klassen (de andra spelade i fredags) och sedan maskerad fest hos Revoked! Superhjälte-tema. Det var sjukt kul!

Jag spelade mina två senaste skrivna låtar, Playing with the night (som jag också kommer länka till, mitt framträdande längre ned) och Golden tears. Spelade även The scream of happiness med Insomania.

Hursomhelst, så när vi kom hem tillbaka från Borlänge så var det bara att byta om, sminka sig och fixa till håret till sin påhittade superhjälte! Jag kallade mig för Super-Lovley, och var hjälte över kärleken och spred kärlek, haha! Festen var jättelyckad och jag hade det riktigt roligt.

Det får bli ett litet snabbt inlägg nu, för tiden springer iväg! Men i stort sett så var det detta som helgen gick ut på. Mina föräldrar kom också upp och kollade igår, jättekul att de kom! Nu väntas lite bilder från gårdagen.




























Dags för fest. Super-Lovley och Flower Power hjältar!














Kommentarer


Kommentera inlägget här: