abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Playing with the night, publicering

Kategori: Allmänt

Efter månaders försening än vad jag hade beräknat, så är nu min första demo Playing with the night färdig för publicering. Känns sjukt gött att ha en första låt nu att kunna sprida. Ska också bli skönt nu när jag kan fortsätta fokusera på nyare studioprojekt och låtar som jag håller på med, när jag börjar bli färdig med äldre inspelningar.

Här är den i alla fall, Playing with the night - inspelad i skolans och min egna studio, av mig på sång och gitarr, och bas och trummor är inspelade av ena musikläraren. Hjälp med mixning, klippning, och inputs, av musikläraren Peter Forsman, praktikanten Julianna Heij och klasskamraten Mikael Bojfeldt. TACK för hjälpen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: