abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Tävlingen UKM

Kategori: Allmänt

Ett litet kort inlägg om att vi, Homerun är vidare i talangtävlingen UKM! Vi ska på länsfinal i Torsby den 11-13 maj! JAAAA! Spelningen och allt gick ju hur jävla bra som helst! Och jag och Oscar (gitarrist) satt och trubadurade i foajén till själva tävlingen innan det skulle börja, i ca 30 min, och under den tiden kom en journalist från (jag tror det var) Kristinehamns-posten och ställde lite frågor till mig om bandet och vårat bidrag och lite sånt. Och idag så får man se i tidningen om tävlingen UKM: Störst bild i artikeln: Homerun. Plus att i artikeln står den lilla intervjun med mig med också. Och till råga på allt, jag är i fokus på bilden, vilket känns fruktansvärt bra, att vara i fokus av 6 st andra bandmedlemmar. Jag blir så glad och jag älskar Homerun!
Under bilden står det "Emelie Johansson och Homerun rockade loss i Galejan"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: