abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Livekarusellen i Ludvika och Kristinehamn

Kategori: Allmänt

Då var man tillbaka på skolan igen efter en händelserik helg hemma, med b.la våran sista Lirekarusell-spelning hemma i Kristinehamn för Homerun, och våran medverkan i tävlingen UKM i Storfors igår (lördag), som vi också gick vidare i till länsfinalen i Torsby (Värmland) 11-13 maj!

Lite bilder från helgen delar jag med mig av, och även några av mina bilder på Revoked och Jakkobi, från deras Livekarusell-spelning i Ludvika förra torsdagen som jag la upp videoklipp från i ett tidigare inlägg.


En avskalad version av Homerun på Livekarusellen i kristinehamn i fredags, då de andra 3 var på klassresa i Stockholm.


Dags för UKM (Ung Kultur Möts) i Storfors.


Passade på att ta en bättre bild på min nygjorda tatuering när plasten var borttagen.




Oscar och Axel jammade lite i logen.


Bra att vara i rätt stämning inför uppträdandet.


Taggade Homerun inför kvällens spelning.

Ska försöka få tag på lite livebilder från vårat framträdande. Då publiceras de här.



Och nu åter till Livekarusellen i Ludvika.

Revoked




















Jakkobi



























Kommentarer


Kommentera inlägget här: