abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Helgen = fantastisk

Kategori: Allmänt

Ojoj, helgen har varit helt fantastisk och underbar! Min kära Ann-Louise, kallad Anno, kom hit i torsdags kväll och åkte hem idag, söndag, innan. Det har gått så jävla fort, för fort. Men guuuuu' vad mycket vi har hunnit med att göra: En sväng på stan i Ludvika, impulsiv trip till Borlänge nån timme eller två, mys i solskenet med vännerna, grillat, festat, mysit, ätit massa godis, haft liten fotosession, bandet på skolan Stoned's spelning på LiveKarusellen, ja, och inte undra på då att tiden går så fort. Sena kvällar med de bästa vännerna här uppe på Brunnsvik! Det kändes verkligen komplett nu, när Anno var uppe hos mig med, jag skulle kunna leva såhär jämt. Jag älskar Brunnsvik! Seperationsångesten är på G nu alltså. Och inte nog med att mina känslor springer iväg såhär nu i vårtider. Mitt sikte har jag på en speciell person.

I alla fall, så har den här helgen varit den bästa på hur länge som helst. Så länge jag kan minnas om jag utgår från den fantastiska stämningen, känslan, folket, och allt sånt där som gör en helg så underbar.

Tyvärr så är tydligen bilderna för stora för att laddas upp här, för vi fotade med Annos mer proffsiga systemkamera än min. Nåväl, då hänvisar jag till min facebook för alla som har det. På min profil finns det ett fotoalbum som heter "Helg på Brunnsvik" där mycket fina bilder från helgen finns. Även min och Annos lilla fotosession finns, i ett eget album som heter "Anno och Emelie, liten fotosession".

Hej och hå, nu ska jag dra mig ut en sväng i den sena eftermiddags solen, lite bakfull som jag är, efter en minst sagt sjukt underbar fest igår. Playing with the night, you know!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: