abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

"Skitbra!"

Kategori: Allmänt

Dagen sånglektion gick jättebra, och jag fick massa beröm för min snabba utveckling. Sångläraren tyckte att det rent ut sagt var skitbra, det jag presterade på lektionen idag, och att det märktes att jag hade övat. Hon frågade hur mycket jag övar på varje sång och hur ofta. Jag sa att jag försöker hinna med att sjunga minst en gång om dagen, så mycket som jag hinner. Hon tycker också att det är roligt att jobba med folk där det lönar sig, alltså när man utvecklas efter det man jobbar med. Vilket hon tyckte att jag gör och att jag är rolig att jobba med.

Jag blev riktigt glad efter dagens positiva beröm. Det lyfte hela dagen, som till en början var rätt seg och jobbig.

Känns bra att man utvecklas, vilket jag själv märker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: