abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Jag är en vampyr

Kategori: Allmänt

För några veckor sedan hade vi på BoomTown en avslutningskonsert av en såkallat Psyk-bryt helg. Och vad det innebär orkar jag inte gå in på. Vi jobbade med utbildade människor i ämnet i halvklass under 3 dagar.
Namnet psyk-bryt talar ju lite för sig själv.

Anyway.. Akustisk avslutningskonsert+fest på denna helg hade vi, och jag körde Jag är en vampyr av Markus Krunegård. Gitarren är rätt ostämd, men folk som spela gitarr vet att det kan låta lite surt när man har capo på. Och för att inte skylla ifrån mig ännu mer, så var det ett helvete att stämma gitarren i högt ljud och folk överallt.


Kommentarer

  • Axel säger:

    Grymt bra älskling :D <3

    2011-10-04 | 19:51:48

Kommentera inlägget här: