abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Home sweet Home!

Kategori: Allmänt

Denna helg, 7-10 oktober var jag hemma i Kristinehamn en sväng. Så skönt att komma hem då och då.
I Fredags när jag kom hem bjöd min älskling Axel mig på mat på en mysig resturang, tillsammans med två bandmedlemmar i Homerun, Marcus och Oscar. Sedan på kvällen myste vi i soffan till Idol, tillsammans med övriga familjen. På lördagen tog jag och Axel en promenad, jag fotade lite, och så köpte ingredienser till att baka Brownies, som för övrigt blev jättegoda! Sen på kvällen bastade vi och åt brownies med glass! I mitt rum sen blev det tända ljus och mysmusik senare. Söndag, då åkte vi en sväng till Karlstad med mina föräldrar, och gick på Bergvik och Ikea. Lite fina inköp blev det av mitt presentkort på Affection på 300 :- som jag fick av Axel när jag fyllde 19 år (i våras) så det var på tiden att använda det! Köpte en Syoss hårspray, en dyr hårinpackning som skulle göra så att håret växte snabbare (?) får hoppas på det! Och tre st nagellack.

Har varit en riktigt mysig helg, där vi har hunnit med mycket!

























Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var riktigt härlig helg älskling :D <3

    2011-10-11 | 19:49:23

Kommentera inlägget här: