abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Autumn!

Kategori: Allmänt

Nu är det höstlov, och efter Halloweenfesten här på skolan ikväll så åker jag hem till Kristinehamn, imorgon lördag. Ska bli jätteskönt att få träffa pojkvännen och bandet igen!

På våran Free Spirit lektion idag spelade jag upp en akustisk cover på en av mitt bands låtar, Heart of ice, som jag hade fått som en liten utmaning. Jag valde att spela upp den också, vilket jag fick om jag ville. Folk tyckte det var bra!

En sista grej innan jag drar på Halloweenfest!
En i klassen länka mig ett jättehäftigt bildprogram, där man målar bilder på ett vis som jag lägger upp några exemepel på som jag suttit och test-målat en liten stund här nu.













Så himla kul och häftigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: