abilitytoCreate

Kreativt skapande, utveckling och inspiration på Brunnsviks Folkhögskola - a musicians development.

Förändring i mitt liv

Kategori: Allmänt

Just nu känner jag hur jag börjar förändras i mitt liv som en bättre musiker, medmänniska, mer självsäkerhet och sånt där. Nu känner jag verkligen att jag trivs bra här på Brunnsvik. Man har kommit in i allt helt nu i stort sätt och kommit närmre andra människor både i klassen och på andra linjer. Jag börjar inse nu att jag kan klara mig på egen hand, bara man har bra människor runt omkring sig, och det är just det jag känner nu att jag har! Känner att ett nytt stadie i mitt liv håller på att utvecklas, där jag blir mer mogen och mer inriktad på vad jag faktiskt vill hålla på med tiden här på Brunnsvik. Börjar sakta men säkert få lite kontroll över livet. Fast dagliga och vanliga små motgångar finns ju alltid där också. Jag lär mig av livet och lever det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: